Endless - zenekari blog

Hé, ez itt az Endless zenekar blotja.

Linkblog



HTML

Fellépünk a legendás RKH-val!

2007.12.04. 23:22 | endlessRicsi | 3 komment
Címkék: koncert mikulás endless rkh rózsaszín kutyaharapás wackor renegades

Na sziasztok.
Épphogy kihevertük a hétvégi Wackoros bulit, jött a hír, hogy játszunk jövő szombaton is a Wackorékkal, illetve a 90-es évek legenás fejér megyei zenekarával, a mostanában újjáalakuló Rózsaszín Kutyaharapással. Nekem személy szerint ez iszonyú megtiszteltetés, az RKH azok közé a bandák közé tartozik, akiknek a kaziját 12 évesen az általános isiben szarrá hallgattam, majd azóta is előkerül szinte évente, és akkor hetekig csak azt hallgatom. Mindenkinek vannak olyan alapvető zenei hatásai, amiket gyerekkora óta folyamatosan hallgat...nekem ők ilyenek. Ők akkor olyan zenét műveltek, amit nemhogy hazánkban senki, de külföldön sem sokan.
Ez egy Vörös lehetőség:

A bejegyzés trackback címe:

https://endless.blog.hu/api/trackback/id/tr2252761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pekka 2007.12.05. 09:51:13

Szal most szombaton!

K/Cs 2007.12.10. 14:05:55

Ricsi! Ez komoly? Hát bakker szóhoz sem jutok!
Ezt még soha senkitől nem hallottam!
Üdv! Csaba(RKH)

Ricsi 2007.12.17. 11:27:00

Abszolúte így érzem.
Anno próbátokon is voltam Gárdonyban a Kék Tóban, 12 éves lehettem, a kazetta megvolt, de azt nem tudtam, hogy környékbeliek vagytok, azt hittem, hogy az RKH valami jól menő pesti banda. Aztán egyik este edzésről hazafelé mentünk egy haverommal, és hallottuk, hogy valaki zajong és felismertem, hogy az egyik RKH-dalt nyomjátok. Mondtam is a havernak, hogy ez, amit játszanak, eredetileg egy RKH-szám. Bekopogtunk, hogy kicsit hallgathatjuk-e a próbát, és akkor mondta a Miki, hogy sziasztok, mi vagyunk az RKH zenekar, én meg jól ledöbbentem :)
Ez kb abban az évben lehetett, amikor a (talán utolsó) velencei fehérházas MÉZ fesztivál olyan bandákkal, hogy Cadaveres De Tortugas, Tűzveszély (de lehet h akkor már Awaken volt), Burn (ha jól emlékszem, ők is játszottak), Balaton stb.
süti beállítások módosítása