Endless - zenekari blog

Hé, ez itt az Endless zenekar blotja.

Linkblog



HTML

PÓLÓ, TEHETSÉGKUTATÓ, KÖSZI!

2008.01.04. 18:01 | endlessRicsi | 17 komment

1.
lesz tehetségkutató. továbbjutottunk novemberben. most január 11-én pénteken lesz a következő. forduló.
fehérváron, a fezenben. gyertek és drukkoljatok. egyetek sok húst addig. használjatok félfamentes wc-papírt. szavazzatok ránk, különben nem lesz továbbjutás. lehet, hogy egyébként sem.

2.
lesz póló. endless-es. piros, kék, zöld, fekete, keki, kiwizöld, barna, narancs. rövidujjú, hosszúujjú, trikó, pulcsi, nőcis top, nőcis spagettipántos top, lehet, hogy még tanga is. vagy pedig táska. mindenki írja be, hogy milyen színű kéne neki és mekkora, na meg hogy mennyi. kb. 2000 ft lesz darabja. ha lesz pénzünk, lesz rajta endless-es minta is. amit hamarosan megmutatok nektek. itt.

3.
köszi mindenkinek, aki eljött az őszi koncertjeinkre. jó volt játszani olyan zenekarokkal, mint a wackor, a watch my dying, az angelus, az empyema, a renegades, az rkh, a perishing mankind, a clawfinger, hogy csak párat említsek. a szóbeszédekkel ellentétben tök normális arcok, segítőkészek, barátságosak. ne higgyetek a magazinoknak. eljutottunk olyan helyekre is, ahova az eddigi turnék során még sosem: mór, oroszlány, fehérvár, esztergom, budapest, pázmánd, stb. a népek mindenhol barátságosan fogadtak bennünket, volt pogó, cigánykerekezés, seggrepacsi, nyalakodás. megtanultunk éjjel sötétben hazavezetni. kívánunk magunknak hasonlóan jó évet. idénre. is.

ricsi

A bejegyzés trackback címe:

https://endless.blog.hu/api/trackback/id/tr52284807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pekka 2008.01.04. 20:42:25

1. Tényleg gyertek bulizni 11-én. Ja és tényleg szeretem a félfamentes wc papírt mert az csak úgy harapja ki a szart az ember seggéből. 2. Persze a cuccokhoz csak február közepétől lehet majd hozzájutni mivel le is kell gyártatni őket. 3.A bulik feledhetetlenek voltak számunkra és eszméletlen jók voltak. Én szeretném a Wackoros és a Renegadeses emberkéknek megköszönni. Remélem összefutunk még valahol,valamikor. Tunyó van írva ide is!

SaCsabii 2008.01.05. 11:11:00

Ricsikém!
Üdv!
Van nektek, olyan hogy hírlevél?Mer' ha van villám sebességgel csattintod rája az ímél címemre te!
Szeretettel ölel:
Csabi

Tunyó · http://myspace.com/tunyogi 2008.01.05. 12:29:22

én a 3 rétegűre esküszöm. illatosítottat ne vegyetek, mert piros lesz a farpofátok, aztán hintőporozhatjátok éjjel-nappal...
rendelés No1. - fekete póló, fehér "endless" felirattal, L-es méret, lehetőleg rövid újjú..
akkor jövő7en seggrepacsi, de kinél lehet jegyeket venni??!! (ötszázé)

Pekka 2008.01.05. 18:32:46

Én is utálom az illatosítottat de a több rétegűt is mert azzal csak elkenem a cuccot. A sima fapados nagy barázdával. Az ám a jó papír!!! Póló ügyben a Ricsikéval most rakjuk össze, hogy milyen kinézete legyen aztán küldjük. Jegyeket megint a Petinél ( énekesnél ) lehet majd venni. Majd ott a helyszínen elintézzük.

ricsi 2008.01.06. 12:40:17

SaCSabi,
hát, örülök, hogy végre felcsalogattunk ide a blogra, már nem tudntam mit kitalálni az iwiw üzenőfalon (seggrepacsi, nyalakodás, meztelen énekes stb.), amire ráharaphatsz... :)
Hírlevél nincsen, szóval sűrűn fel kell ide járnod, ha ingyen koncertjegyet akarsz...
Mizujs amúgy?
r.

Tunyó · http://myspace.com/tunyogi 2008.01.06. 13:13:26

SaCsabi megborotválkozott, megnyiratkozoott, vettegy rendes öltönyt és beállt biztosítási ügynöknek. ezt gothicán láttam..:D

Pekka 2008.01.06. 17:34:55

MI VAN? Hát igen. Egyszer mindenki felnő! Tunyó te mikor borotválkozol? Én soha.

Tunyó · http://myspace.com/tunyogi 2008.01.07. 11:50:00

azt hittem, ha nem borotválkozok, akkor nagyon keményen fogok kinézni. növesztettem párszor már hc szakállat, de csak idióta külsőt kölcsönzött. itt már csak a tetkó segíthet, hogy keménynek nézzek ki.
amúgy hetente egyszer szoktam rászánni magam. esetleg 2 hetente. vagy ha a wandával találkozom.
:D

endlessscreamingdeathkingoftherottenland 2008.01.07. 16:21:54

Énis nagyon élveztem a koncert"turnét" és köszi az összes zenekarnak hogy ott lehettünk.köszönöm az ingyen söröket. mikitől egy új szót tanulhattam meg amit azóta is használok ez nem más mint az eklektikus puska!

póló: igen! énis kérek majd! koncerten felvehetem?

jegyek: az úhgy néz ki hogy engem felhívol(06 70 502 17 79) vagy méltiírsz(natokatona@gmail.com)vagy jól megbeszélsz msn en(kemenyespeter@msn.com) én annyi jegyet jól letépek és leszámolok és mint multkor fellesztek írva a bejáratnál, addig számoljátok össze magatokat:D az nagy buli volt multkoris:D

Tunyó · http://myspace.com/tunyogi 2008.01.07. 20:01:22

én meg benke biztos megyünk, ha esik, ha szakad.
akkor 2 jegy lefoglalva!
iszunk egy sört is?:D

endlessscreamingdeathkingoftherottenland 2008.01.08. 10:44:03

Sört azt nem de egy felest azt ihatunk :D
(fogyózom!)

Tunyó · http://egon.gyaloglo.hu 2008.01.08. 12:12:14

ez komoly?
rövidet mi nem iszunk.
:D

Tunyó · http://beautifulscars.wordpress.com/ 2008.01.08. 12:13:13

ja és mikor lesz végre működő oldal bloggal, képekkel, zenével viccesvideókkal és satöbbi??
:D

Pekka 2008.01.08. 16:41:36

Fellendült!!! Na végre. Te Tunyó! Az arcodra akarsz tetkót? Gyerek arccal nehéz keménynek kinézni:)))) A Ricsike a honlapon dolgozik ( elvileg ) gondolom azért nincs működő blog.

Tunyó · http://beautifulscars.wordpress.com/ 2008.01.08. 18:11:29

ja bocsánat..
:D
akkor végképp nemtom mit tegyek..
:S
:'(

ricsi 2008.01.08. 20:43:02

nemazért, de ez nem egy működő blog?
a hómlap meg készül...
süti beállítások módosítása