Endless - zenekari blog

Hé, ez itt az Endless zenekar blotja.

Linkblog



HTML

Hírek

2008.11.07. 10:45 | endlessRicsi | 30 komment

 Sziasztok,

új hírek a zenekar háza táján:
 
1. Tomink is kopaszra vágatta a fejét és fontolgatjuk, hogy feldolgozzunk a Romantikus Erőszak "Fehér hatalom" c. dalát.
 
2. A próbateremben klipet forgatunk, szombatonként déltől, aki szerepelni akar benne, az öltözzön be szentjánosbogárnak vagy biszex tacskónak és jöjjön le (vagy csak simán hozzon sört).
 
3. Hamarosan újra stúdióba vonul a zenekar megmaradt hajú része, hogy felénekelje a tavaszi emós dalokat.
A régi-új felvétel december elején fog napvilágot látni "People of the mole invasion" címmel, ugyanúgy ingyenes lesz, mint a kistesója, ugyanúgy gyári CD+nyomdai tok lesz,mint a kistesója, és lehet, hogy lesz rajta meglepetés is (nem ugyanúgy, mint a kistesója).
 
4. Továbbjutottunk a Borsodi-s tehetségkutatón (persze nem a zenénkkel, hanem felbéreltünk egy bohócot, aki majomjelmezbe öltözve becsöngetett a zsűritagokhoz és pilótakekszet osztogatott), a következő beégésünk az A38-as gabonaszállító hajón lesz, december 14-én vasárnap.
 
5. Előtte december 13-án játszunk Dunaújvárosban, ahol is a híres-neves Wackor lesz az előzenekarunk.
 
6. Azelőtt meg Egerben játszunk, november 29-én, vagy mikor. Ha olvassa eztvalaki Egerből, üzenjük neki, hogy szeretjük a jó borokat és a télisziámis szendvicset...
 
7. A kettes hírhez kapcsolódik (csak sokidő lenne átszámozgatni), hogy egyeztetések folynak a MÁV-val (gyk. magyar állami vasutasok), hogy Budapestről szombat délelőttönként járatokat indítsanak a próbánkra.
Bővebb infók a MÁV pénztáraknál és mailben a Mikinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://endless.blog.hu/api/trackback/id/tr43755399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endlessRicsi 2008.11.07. 17:39:14

Miki,
10:30kor indul a személyvonat a déliből

Pekka 2008.11.07. 20:17:11

Na most komolyan: Mi van? M iez a duma? Tomi kopasz?

Miki 2008.11.07. 21:41:51

szentjánosbogár vagy biszex tacskó vagy sört vigyek?
ha jánosnak hívnának, megkönnyítené az elsőt, de mivel nem, ezt kiejtettem
a másodikhoz a Ricsinek csak a tacskó kéne, ez így csalás
szóval marad a sör... Ricsi, ezek szerint nem hozol eleget, csak kedvcsinálónak?

gyík 2008.11.07. 23:08:58

Fel fogok fordulni!

ricsi 2008.11.08. 05:37:53

bevallom, hollandból csak egy hatos csomag bitburgert hoztam,mert nem fért már be több (ez is úgy, hogy 1-1 a hónom alattvolt, kettőt a benzintankba csúsztattam, egyet a kezembe fogtam (előzésnél zavart picit, jameg lefotóztak az autópályán 180-nál), egyet meg hát... izé na mindegy is)
majd bedobok még párat az itthoni készletből
Tunyogi, vaze, ne autóval gyere már, Fehérváron laksz

tunyi · http://www.iwiw.hu 2008.11.09. 10:34:11

jókorszólsz!
:D
amúgy énmindenhova kocsival megyek!
kurvajó volt a tróba, csak a klipp amit felvettem fos lett, mármint a kép jó, csak hang erősségnél leszabájzott, így kb semmi sem hallatszik..

Miki 2008.11.09. 15:39:26

Jó volt a próba meg a sör is.
De soha többet nem nézlek meg titeket sehol, ha a tehetségkutatóig nem gyakoroljátok be úgy az új Rég voltat, hogy ki merjetek vele állni. Szerintem az pont oda való.

ricsi 2008.11.11. 12:38:19

Miki, megtaláltam egy régi levelezésünket:

MIKI:
Kaptam egy rohadt vírust, ami mindenkihez eljut, aki szerepel a címjegyzékemben!!!
Te is megkaptad!!!
Állítólag automatikusan elküldi magát, akkor is, ha nem küldesz e-mailt.
A legtöbb víruskereső progi fel sem ismeri.
14 napig nyugton van, aztán szét b**sza a rendszert.
Könnyen el lehet távolítani. Valahol a C:\ meghajtón meg kell keresni azt a fájlt, hogy jdbgmgr.exe (macis ikonja van). Ezt a fájlt kell törölni. (A lomtárból is!)
És értesíts mindenkit, aki a címjegyzékedben benne van!
Ájmszorri!!!

RICSI:
Szeva MikiCsirke meg a Többiek!
Nekem megvan a víruska de ez inkább nyuszi vagy ülőskutyus mint
mackó. Bár a franc tudja. Végülis a kutyák azok szoktak ilyen, de
legalábbis ehhez hasonló pozitúrában ücsörögni, a nagy kérdés az,
hogy fel tudják-e emelni eközben mellső végtagjaikat, amit ugye lábnak
is hívunk olykor. És a válasz: NEM! Medve meg azért nem hiszem, mert
ugye a mackó fizikailag képes lenne a hasonló cselekmény
kibontakoztatására, mondjuk egy jó adag lépesmézet majszolgatva, de
gondoljunk csak bele: melyik az a barom, amelyik egy helyben üldögél,
miközben támadják a méhek??????? Szóval marad a nyúl, akinek
hogyha 0,9-1,6 %-os baloldali 9 fokos gerincdeformálódása van, és egy,
a testsúlyának kb. 65 %-át kitevő súlyt (mondjuk ólmot, de végülis lehet
vatta is, csak azt elfújja a szél, aminek meg Scarlet a folytatása)
kötözünk, hogy ne billenjen előre, és ha olyan a nyúl, amelyik szereti a
jégkrémet, és adunk a mellső végtagjába (amit ugye lábnak is
nevezünk olykor, mégha tagadjuk is...) egy jófajta mandulás Magnumot,
akkor az hasonló módon ülhet. Amúgy meg dugjon hullákkal az, aki ezt
az egész baromságot kitalálta!
Miki, neked meg én is küldtem vírust, a system könyvtár sysedit.exe-t
töröld lécci a kedvemért, a többiek meg nehogy. Arra jó volt ez a nyulas
hülyeséged, hogy megtudjak néhány ímélcímet, pl.
Szia Adri, Andris, Dév stb.!!!!!!!
meg
Sziasztok Playgroundék, kurvva jók voltatok koncerten!!!!!!!!!
amúgy meg szívesebben találok egy üveg Ászokat a hűtőben, mint
holmi állatkertet a szisztéma-bibliotékámban, szóval megyek is.
Legyetek rosszak és álmodjatok gépeket!
Jameg hallgassatok Anal Cunt-ot!!!

Tunyó · http://www.index.hu 2008.11.12. 11:35:58

na ezt nem értettem. mindegy.
mi van kopaszok?
:D

Endlesslittlemaggot 2008.11.12. 12:44:32

Tunyó írj már egy mocskosul komolyanvéresszájú kritikát, hogy próbaalapján milyen most az 1 énekes Endless de ha nem akarod elszomorítani a többieket natokatona@gmail.com-ra is elküldheted.

Endlesslittlemaggot 2008.11.12. 12:45:50

amúgymeg karfiol se nem elsőztél se nem nemjutottunkbe!

karfiol 2008.11.12. 15:04:58

Tegnap megettem a seggemet.

Endlesslittlemaggot 2008.11.12. 16:46:36

na ezmár kifogás a javából!

Pekka 2008.11.12. 19:44:12

A kifogást a ricsike tudná részletezni ami a következő képpen szólna: amikor a pecabottal a zsákmányt a vízből kiemeled. Na az a kifogás.

Pekka 2008.11.12. 19:45:08

Mikó lesz már frissítés a hómlapon? Ja ezt csak úgy megkérdeztem és nem neked szólt Ricsi!

MiKE 2008.11.12. 21:09:03

De bezzeg a Rég volt-ra senki nem mer reagálni... 2 nap csend volt miután beírtam.

Más: Az énekest rúgjátok ki a f@szba. Ma találkoztam vele, kérdeztem mikor sörözünk. Erre aszongya: "Én hét közben nem iszom" - hát true arc az ilyen? Nincs helye egy metál bandában!

Endlesslittlemaggot 2008.11.13. 08:32:21

1etértek :) ki gondolta volna hogy MiKE melóhelyétől 1 utcára lakom ?:D ebből az következik hogy pekka úr max 4 utcára:D

Tunyó · http://www.index.hu 2008.11.13. 09:42:49

és nem söröztök minden nap?
na jó, én sem.
de 7 végenként csúnya világ van..

ricsi 2008.11.13. 13:21:00

MIKE, kérlek, itt lesheted meg a tévét, amint a nyárfa tetejéről figyel.
pergetes.wordpress.com/2008/11/08/adonyi-pergetes-teve-a-nyarfan-es-szalonna/

Pekka 2008.11.13. 16:51:17

Hol dolgozol Mike?! Még jó, hogy velem nem futottál össze az utcán mert kb. akkor megyek én is haza mikor a Peti és ugyanarra. Ja és kb. 500 méterre lakunk egymástól.

ricsi 2008.11.13. 16:53:38

Miki, valamelyiknap összeülhetnénk egy sörre, mert próbán azé nem nagyon tudtunk dumálni
miccósz?

MiKE 2008.11.13. 18:43:10

zsír. nekem péntektől vasárnapig jó (gondolom neked hétvége nem játszik), H-K vlsz BB-n leszek, Sz-tól megin OK
Pekka: EDS (Bartók ház), B.B.ú 43-47
nem is aszontam hogy minden nap igyunk, de legalább néha.. :)

Pekka 2008.11.13. 20:26:29

Ottand dógozó! Az igen.

tunyó · http://www.tar.hu/nullpontenergia 2008.11.14. 11:04:03

Endless band lesz!
:D
Sert kellene vennem nekem mert reszel bennem vese kesere.

Pekka 2008.11.17. 15:34:40

Ricsi! Köllene egy frissítés a honlapra!

Miki 2008.11.17. 23:58:49

szerintem is!
legyen benne mondjuk az, hogy megyünk-e inni mondjuk csütörtökön

Tunyó · http://www.index.hu 2008.11.19. 10:50:55

meg, hogy mikor lesz peti is kopasz!

Endlesslittlemaggot 2008.11.19. 14:57:01

Én kopasznak születtem de az élet aljas mód megszőrösített. Tehát ne keseredj el a hajam alatt énis kopasz vagyok :)
süti beállítások módosítása